Apocalyptica ringtone on your mobile!!

fredag 8 februari 2008

Väärä viesti

Ilta pimeni. Vanhemmat lähtivät ostoksille. Jäin yksin kotiin. Mutta yksin en aikonut olla kauan. Näpyttelin nopeasti tekstarin vielä auton takavalojen häipyessä hämärään: ”Talo tyhjä.Tahtoo tussua.Tuu tänne,pliis!Rakastan sua!Hali.” Pistin sen liikkeelle.

Olin tapaillut Merjaa muutaman kerran. Hän oli hyvän frendini pari vuotta vanhempi isosisko. Vaaleatukkainen kaunotar. Ei se ollut vakavaa. Enemmänkin panokaveri ja salaista seuraa. Merjaa oli mukava nussia. Hän oli taitava, aktiivinen ja keksi kivoja paikkoja.

Oli minulla muitakin hoitoja, joten varalta pohdin vaihtoehtoisia partnereita. Mutta juuri nyt teki Merjaa mieli.

Puhelin tärisi. Yksi vastaanotettu viesti vilkkui näytössä. Hymyilin, kunnes valahdin kalpeaksi. Lähettäjä oli Merjan ja frendini mutsi. Tarkistin äkkiä lähetetyistä kenelle olin pistänyt viestiä. Heidän mutsille. Käsi täristen avasin häveten viestin.

”Hei!Suoraan ehdotukseen suora vastaus: tulossa! Pusu! ;)”.

Mitenkäs tässä näin kävi? En kehdannut kieltäytyä ja sanoa viestin olleen väärä. Erja oli kyllä nätti. Toisin kuin tytär oli Erja sellainen Satu Silvon näköinen brunetti. Mutta en olisi ikinä uskonut Erjan antautuvan minulle. Sitä paitsi hän oli onnellisesti naimisissa. Tai ainakin tuntui.

Vastasin nopeasti ok. Erja lähetti takaisin olevansa kohta ovella koiran kanssa.

Pian soikin ovikello. Koira hyppi ja haukkui innosta aukaistuani oven. He pujahtivat sisälle.

”Moi! Tää su ehotus tuli vähä suoraa ja yllättäen. Sori et oon tällane variksenpelätin”, Erja aloitti eteisessä. ”Mä en keksiny muut tekosyyt ku koiran kusetukse jote meidän täytyy tehä se äkkiä ettei Martti tuu epäluuloseks mihi mä katosi.”

”Joo, oisha meiä pitänyt sopia täst aiemmi. Sori et innostuin näin spontaanisti. Sitä paitsi hyvältähä sä näytät!”

”Ei se mitää kulta pieni. Mä tykkään spontaanist seksist! Ja oon kuule susta salaa haaveillu! Mä oon hulluna nuoriin poikiin!” Erja kutitti minua vatsasta ja liu´utti kätensä housujen päälle jalkoväliini. ”Sähä käyt kuuman!”

Erja moiskautti märkiä suudelmia. Koira pyöri jaloissa.

Vastasin hänen pusutteluun ja vein käteni hänen paitansa alle. Kokeilin rintoja. Avasin nappeja. Paita putosi lattialle. Erja avasi rintaliivinsä ja pullautti tissinsä esille. Kourin niitä kiimaisesti. Heitin omat vaatteeni.

”Missä sä aattelit mua naida?” Erja kysyi.

”Mennään sohvalle.”

Erja köpötteli lantio keinuen sohvalle istumaan. Istahdin hänen viereensä penis pystyssä. Suutelimme taas. Vein käteni hänen pillulleen tarkistaakseni tilanteen. ”Sä alat kostua!”
Kävimme rinnakkain. Näykin hänen korvaansa ja työnnyin pilluun. Hyväilin kädellä sileää vatsaa ja muovailin rintoja kuin taikinaa. Erja vikisi.

Hetken päästä käänsin hänet selälleen ja lähetyssaarnaajana ylistin jumalatartani. Suutelin tissejä, jotka olivat kuin pienet kiinteät jalkapallot.

Erjan huomatessa olevani laukeamaisillani hän muistutti, ettei ollut kortsua. Hän pyysi minua ruiskauttamaan rinnoille tai hänen kasvoille.

Vedin peniksen kosteasta pillusta. Erja asettui lattialle peilin eteen polvilleen. Runkkasin seisten. Vilkaisin peiliä. Alaston kypsempi nainen oli jäykistyneen elimeni edessä odottamassa polvillaan purkausta kasvoilleen.

Mälli lensi kovaa. Suoraan Erjan silmään. Erja nauroi kuollakseen ja pyyhki spermaa pois. Koira ihmetteli ja ravasi hermostuneesti Erjan luona. Koira nuoli Erjan kasvoja puhtaaksi.

Hain hänelle paperia ja kuivasin samalla omaa elintäni.

”Onks meil viel aikaa? Millo su vanhemmat tulee takas?” Erja uteli.

”Ei ne kai kauaa enää oo.”

”Mä en saanu viel orkkua”, Erja huomautti. Hän katsahti kelloa ja sitten minua. ”Osaaksä nuolla naista?”

Nyökkäsin.

Erja komensi kieleni pilluunsa. Aloin lipoa ja soikistin kieltäni.

”Just noin, aah!” Erjalla oli taivaallinen katse. ”Jatka juuri noin!”

Erja huokaili inisten ja laukesi hurjaan orgasmiin, joka väristi koko kehoa. ”Ihanaa! Sä oot tosi hyvä! Kuka sut o opettanut?!? Mä haluun tätä lisää!”

Erja kävi suihkuttamassa vessan lavuaarissa kasvonsa ja pukeutui. Minäkin lisäsin vaatteita.
Pihaan ajoi auto. Vanhemmat rymistelivät sisään. Ojensin Erjalle kaapista kiskomaani vehnäjauhopussia. ”Tässä!”

Erja huikkasi kiitos jauhoista ja tervehti vanhempiani. Äiti ehdotti kahveja, mutta Erja sanoi leipomisen olevan pahasti kesken ja oikeastaan hänen täytyisi tarjota kiitokseksi myöhemmin. Hän heilutti kättään ja vinkkasi minulle silmää. ”Mut ainaki teiä pojan pitää sit tulla kahvittelee meille ku o vehnäset valmiit! Hei sit.” Koira haukkui iloisesti.