Apocalyptica ringtone on your mobile!!

måndag 4 februari 2008

Äiti & tytär

Kiinnitin Tainaan huomiota heti. Taina oli Tiian mutsi, joka oli lähdössä valvojaksi vanhojen risteilylle. Hyvin muodostunut nainen oli tietysti jo keski-ikäinen, mutta hurmaavan houkuttavassa kunnossa. Taina oli kypsempi kopio Tiiasta, joka oli kaunotar.

Jätkäporukassa jaoimme hytin ja suunnittelimme kaatoja. Ensin kuitenkin piti päästä porealtaaseen ja saunaan.

Lojuimme porealtaassa, kun Merja, Jaskan mutsi ja Taina yllättäen tulivat siihen. Isotissinen Taina sai veret liikkeelle. Jalkovälissä koveni Tainan seisoessa porealtaan laidalla tummassa uimapuvussa, joka nuoli vartaloa ja oli ylhäältä mukavan avonainen paljastaen seksikkäästi rintoja.

”Moi pojat! Kai tähä mahtuu kaks tyttöä sekaan?” Taina kysyi.

Me toivottelimme tervetulleeksi ja tiivistimme. Taina pulahti viereeni. Hänen lämmin reitensä painautui reittäni vasten. Se tuntui ihanalta. En voinut olla kyyläämästä tissejä, jotka olivat esillä.

Poreet onneksi nostattivat uimashortsejani niin, ettei stondaukseni näkynyt. Se kävi koko ajan suuremmaksi.

”No, mites o poikien risteily lähteny käyntiin?” Merja uteli.

Sanoimme sen sujuvan mukavasti. Olutta juoneena innostuimme rivoiksi. Minä kehuin
porealtaan naiskauneutta. Kaappasin Tainan halaukseen ja kopeloin vähän. Liu´utin toisen käteni hänen reideltään vatsalle ja noin sekunniksi tissille, jota puristin.

Taina naurahti ja purskautti vettä kasvoilleni. ”No! No!”

Asetuin aloilleni ja hörppäsin olutta muovituopista. Tarjosin Tainalle, joka joi myös. Naiset nousivat ja menivät saunaan.

Törmäsin Tainaan uudestaan laivan tanssiravintolassa. Tainalla oli tanssittajia, kaikenikäisiä. Tulin hieman mustasukkaiseksi ja hain häntä tanssiin. Taina nyökkäsi ja ojensi pehmeän kätensä. Vedin hänen vartalonsa itseeni kiinni. Ja vein ympäri parkettia. Hipelöin hänen kiinteää peppua. ”Sä taidat voimistella”, kuiskasin. Nuuhkin hiuksia ja hajuvettä.

Tanssimme pari kappaletta, kunnes kysyin halusiko Taina juotavaa. Hän pyysi drinkin ja istahdimme nurkkaukseen. Olimme kahdestaan sillä Merja tanssi. Nuoret olivat muualla laivalla.
Taina oli humaltunut melkoisesti, joten häntä ei tarvinnut paljoa pyydystää.

”Hei kuule Taina. Jotkut tykkää äidistä, toiset tyttärestä. Mä taidan pitää enempi äidistä!”

Taina hymyili valloittavasti ja silitti reittäni. ”Kiitos!”

”Iha oikeesti ku sua kattoo ni näkee kreikkalaise jumalattaren!”

Taina nauroi, että minne olen unohtanut silmälasini.

”Sul o tosi söpöt silmät ja ku sä naurat ni sykkii miehen sydän tuhatta ja sataa. Ja su vartalos o veistos. Sä oot tosi seksikäs.”

Kävin lähemmäksi Tainaa ja suutelin suulle.

Taina vastasi pusuun. ”Säki oot tosi komea. Mä katteli su vatsalihaksia ja yläkroppaas altaas. Olispa viel nuori tyttö!”

”Mikäs sen estää, voidaanhan me mennä su hyttiin ni saat ihailla lisää mu vatsalihaksia ja ehkä vähä muutaki!”

Taina irrottautui syleilystä. ”Ei me voida, sä oot ni nuori! Aattele jos joku näkee.”

”Me ollaa kaks täysikäst ihmist jotka tykkää toisistaa.”

”Mut mä oon naimisis ja sä oot mu tyttären kans samas koulus. Ei me voida!”

”Mut sä haluut, tuu!” minä huomautin ja vedin Tainan ylös. ”Me kummatki halutaa toisiamme!”

Taina myönsi ja suuteli. Talutin Tainan ravintolasta. Taina kuiskasi, että yleisissä tiloissa ei olla rakastavaisia. Hän irrotti kätensä.

Vasta Tainan hytin oven painauduttua kiinni ja lukkoon, liimauduimme toisiimme. Painoin Tainan seinää päin ja suutelimme pitkään. Leikimme kielillä.

Pusuttelimme ja riisuin Tainalta paidan ja rintaliivit. Hyväilin muhkeita rintoja. Niiden täytyi olla D-kuppiset. Kumarruin nuolemaan tissejä ja laskeuduin alemmaksi vetämään housuja alas. Hyväilin Tainan takamusta ja laskin pikkuhousut pois. Työnsin pääni hänen jalkoväliin.
”Mennään sängylle”, Taina pyysi. Hän heittäytyi selälleen ja levitti jalkansa. Riisuin nopeasti itseni. Nuolin hänen kosteaa pilluaan.

Penistäni pakotti. Se halusi naista. Taina kosketteli sitä ja asetteli kondomin. Käskin hänet uudelleen selälleen ja työnsin penikseni vittuun. Makasin hänen päällään ja nytkytin. Suutelimme.

Olin laukeamaisillani. Taina samoin.

Taina äännähteli. Piti erikoista vikinää. Yllättäen hänen vartalonsa värähteli. Taina ulvahti mielihyvästä ja vapisi. Laukesin. Annoin penikseni laskeutua hänen sisällään.

Hengityksen tasaannuttua menimme molemmat suihkulle. Taina pesi siittimeni. ”Se oli yksi parhaista panoista mitä mä oon saanut!” Taina totesi.

Suihkukopissa oli ahdasta. Suihkutin Tainan pillua ja pesin kädellä. ”Samoin.”

Suutelimme.

Penikseni alkoi elpyä uudestaan paraatikuntoon. Se osui Tainan peppuun ja kohosi siitä kosketuksesta entisestään.

”Vai että heti uudestaan pitäisi pojan saada pillua!” Taina naurahti hyväntahtoisesti minun stondatessa. "Meinaatko et tällane täti-ihmine jaksais antaa saman tien lisää?"

”Semmoinen on nyt meininki.”

Palasimme sängylle ja Taina sujautti kortsun. ”Ota suihin!” käskin.
Taina alkoi imeä.

Puhelimeni soi housuntaskussani. ”Annatsä mu kännykä.”

Taina keskeytti suikkarin ja ojensi luurini.

”Kiitti, jatka vaa!”

Taina katsahti kilteillä koiranpennun silmillä.

”Alkaa lerpahtaa! Ime vitun lutka!” ärähdin ja vastasin puhelimeen. Taina jatkoi tottelevaisesti hellää imutusta.

Soittaja oli Tiia. ”Miss vitus sä oot? Mihi sä katosit?”

”Miten ni?”

”Ku mä haluan sua! Mä oo ypö yksi hytis ja kaipaan sua! Mä rakastan sua. Tuuks sä naimaan mua?”

”Voinha mä tullaki mut iha viel e ehi.”

”Pliis, tuutha sä!”

”Pistä hyttis numero tekstarin ni mä tuun puolen tunnin pääst, okei?”

”Okei, tänks, mä ootan sua tääl kuuman!”

”Pusuja.”

”Pusuja!”

Suljin puhelimen ja pyysin Tainan ratsaille.

”Kuka se oli?”

”Yks tyttö.”

”Mitä se halus?”

”Samaa ku sä, munaa.”

Ohjasin Tainan ratsastusta. Pitelin häntä lantiosta. Tissit pyörivät edessäni kiihottavasti. Naukkailin nännejä huulillani. Taina painautui päälleni. Tissit puristuivat ihanasti rintaani vasten. Taina liikutti itseään miellyttävästi ja räjähdin hänen sisälleen. Suutelimme.
Taina suuteli rintaani ja vatsaani. Hän poisti kortsun ja kysyi onko minun pakko mennä. ”Mä haluan naida sua koko yön.”

Taina pesi taas penikseni ja väitti rakastuneensa minuun. ”Sä särjet 46-vuotiaan naisen sydämen! Tapaillaanko maissa? Saanks mä soittaa sulle ku haluan nussia kunnolla? Pentti ei osaa panna ku sä. Mut sä ootki viel niin nuori ori.”

Taina auttoi pukeutumisessani. Itse hän oli alasti.
”Voidaan me tapailla. Ei mul oo mitään sitä vastaan. Pillua tekee nuoren miehen mieli monta kertaa päiväs eikä yks naine riitä tyydyttää tarpeit, jote soita vaa ku panettaa!”

”Kiitos pupuseni!” Taina moiskautti pusun ja päästi minut Tiian hyttiin.

Löysin melko nopeasti tyttären hytille. Tiia oli yöpaitasillaan. Terhakat suuret tissit olivat tarjolla saman tien.

”Lopultaki sä tulit!” Tiia sanoi helpottuneesti halatessamme. Hän pudotti yöpaitansa. Suutelimme. Kävin sängynreunalle istumaan ja Tiia kapusi syliin. Leikin huulilla samalla lailla kuin äsken äidin luona. Tiiakin nautti siitä.

Tiia kävi tosi kuumana ja hän hermoili kortsun kanssa. Saatuaan sen pujotettua penikseni suojaksi, hän kävi makuulleen ja pyysi tulemaan sisään. Tiia laukesi melkein heti. Minä sain tehdä töitä pidemmän aikaa. Taina oli vienyt voimani.