Apocalyptica ringtone on your mobile!!

måndag 4 februari 2008

Naapurin rouva

Pidin naapurin rouvalle ulko-ovea auki. Hän kantoi kauppakasseja molemmissa käsissä. Seija kiitti ja tervehti. Itse olin tulossa lukiosta. Olin abiturientti. Viimeistä vuotta vietiin.

Katsoin Seijan heiluvaa takamusta. Lämmin syksy takasi nautinnon miehille. Naiset eivät pukeutuneet paksusti. Seijalla oli tiukat farkut ja paita, joka jätti kaula-aukon avoimeksi. Kiiruhdin Seijan ohitse hissille ja avasin taas ovea. Hän oli minua hieman lyhyempi, rinnat olivat muhkeat, mutta vartalo kiinteä. En tiennyt hänen ikäänsä, mutta Seija oli noin 35–40-vuotias.

Olin salaa haaveillut iltaisin hänestä ja masturboinut sängyssä. Mahdollisuuksia hänen kellistämiseen minulla tuskin oli. En uskonut Seijan olevan kiinnostunut naapurin abiturienttipojasta, joka oli vain pari vuotta hänen esikoistaan vanhempi.

Seija oli kuitenkin yksinhuoltaja. Vesa oli jättänyt hänet muutama kuukausi sitten. Ajatus kiihotti kiusallisesti.

Seija meni hissiin. Hän hipaisi reidellään minua. Hänestä leyhähti imelä hajuvesi. Seija laski kauppakassit. Rinnat paljastuivat näkösälle kivasti. Seija nousi ja huomasi varmasti ahnaan katseeni ja pullottavan etumukseni. Hän hymyili. Tulin hissiin ja painoin kerrokseemme.

”No, mites koulussa”, Seija kysyi. ”Mitenkäs kirjoitukset? Jännittääkö?”

”Mitäs siel. Joo ekat syksyn kirjoitukset ois koht. Vähä hermostuttaa.”

Hissi lähestyi kerrostamme.

”Voinks mä auttaa sua?”

Seija nyökkäsi helpottuneena. ”Sä oot tosi kiltti.”

Tartuin toiseen kauppakassiin ja laskin Seijan ohitseni hissistä.

Seija avasi huoneistonsa oven ja kumartui noukkimaan postin. Olin räjähtää himosta.

”Ei su tarvi riisuu kenkii”, Seija sanoi. ”Tai hei mä voisi keittää kahvit. Herrasmies aina sellaset ansaitsee. Jos ei sul oo kiire.”

”Sopiihan se.”

Riisuin kengät ja vein kauppakassin keittiöön Seijan perässä. Lapset eivät olleet kotona.

”Kelpaaks sulle korvapuusti”, Seija uteli kaivaessaan pakastinta. Kahvin hän oli ehtinyt laittaa tippumaan ja minut käskenyt istumaan pöydän ääreen.

”Joo. Kyl se kelpaa.”

”No, onks sul tyttöystävää?”

”Ei, tai ei ketää vakituist.”

”Niin se o parast, turha kiiruhtaa. Ja tollasen kolli ympäril taitaa tytöt pyörii?”

”No ei niit ny jonoks asti oo!”

”Ny heiluu korvat!”

Punastuin.

Seija toi kupit ja lautaset pöytään. ”Sä oot komea urheilijanuorukaine, susta tykkää äidit ja tyttäret! Käytsä punttisalil?”

Hymyilin posket hehkuen. ”Joo oonha mä käyny.”

”Sen huomaa!” Seija puristi hellästi hauistani ja silitti selkääni. Hän selvästi flirttaili. Minua hivenen ujostutti flirttailla takaisin.

Seija palasi tiskipöydälle ja nojasi siihen nostaen rintojaan. ”Vaan ei sulle taida kelvata näin vanhat!”

”Eihä sitä koskaa tiedä!” Mietin hetken ennen kuin arvuuttelin hänen ikäänsä. ”Ethä sä viel oo paljoa päälle kolmenkympin.”

”On se lähempän neljääkymppiä”, Seija kikatti kuin pikkutyttö. ”Mä voisi ol su mutsi!”

”Ei sitä sust huomaa! Etkä sä oo mu mutsi. Sä taidat liikkua paljo!”

”Kiitti! Joo mä joogaan.”

Seija katseli kiinnostuneesti meidän kahvitellessa.

”Jos sä tarviit kirjoituksis apua ni mä voin auttaa. Mä oon lukio-ope kans.” Hän hipaisi hiuksiaan.

”Joo se vois ol tarpee. Kiitos tosi paljo!”

Ovella kolahti. Se oli Seijan yläasteikäinen poika, joka tuli kotiin. Kysyin milloin sopisi tulla.

”Me voitais aloittaa heti illal. Tuu vaik seiskalt.”

”Okei. Mä tuu sillo. Kiitos kahvist.”

Seija saatteli ovelle. Hän hyväili selkääni ja halasi ovensuussa. Rinnat painautuivat kivasti vartaloani vasten. Kuumottava penis sykki housuissani Seijan reidellä. Hänen hiuksensa tuoksuivat ihanilta.

Illalla sanoin vanhemmille meneväni naapuriin. ”Seija auttaa mua kirjotuksis.”

”Sehä o tosi hyvä juttu. Sä ootki tukiopetust tarvinnu”, äiti iloitsi.

Soitin ovikelloa. Seijan poika avasi. ”Mä tulin tapaa su mutsia.”

”Mutsi! Naapuri saapu!”

Seija rynnisti suihkusta. ”Sori et mä en oo iha valmis viel.” Hän oli kääriytynyt pyyhkeeseen.

”Jore, rahaa o tos. Jos haluutte mennä leffaan frendie kaa.”

”Joo”, Poika vastasi ja sieppasi rahat.

”Sä voit oottaa olohuonees”, Seija sanoi minulle. ”Jore, tuu kotiin sit puol yhelt toist, eiks je?”

”Joo.”

Sohvalta näki makuuhuoneeseen. Seija pudotti pyyhkeen. Vartalo oli upea. Minulla alkoi heti seistä. Hän keimaili peilin edessä ja valitsi alusvaatteita. Hän oli vastustamaton. Yhtäkkiä Seija huomasi tuijotukseni.

Hän käveli eteeni kelteisillään. ”Taitaa panettaa?” Seija totesi viettelevästi.

Seija kumartui jalkoihini ja vapautti penikseni housujen kuristuksesta. ”Onpas sul iso! Annas ku täti maistaa!”

Seija otti elimeni suuhunsa ja alkoi imeä. Kosketin hänen kovettuvaa rintaansa. Seijan silmät olivat pehmeät. Riisuin paitani Seijan imiessä antaumuksella ja syvältä. Äkkiä hän keskeytti ja otti kädestä. ”Tule!”

Hän veti minut perässään makuuhuoneeseen. Vuoteenlaidalla seistessä Seija pujotti kondomin ja meni sängylle mahalleen nostaen peppunsa pystyyn. ”Ota mut takaa!” Seija käski. ”Se o open käsky!” hän lisäsi arkaillessani.

Sormeilin hänen märkää jalkoväliä ja työnnyin häneen. Pillu oli ikäisekseen yllättävän tiukka. "Sul o ku teinipillu", kehuin. Seija ynähti liikutellessani elintä.

Aloin huohottaa ja hikoilla.

Vedin penikseni Seijan pillusta ja kävin itse selilleni makuulle. ”Tuu ratsastaa!”

”Kyl rakas!”

Seija kömpi päälleni. Suutelin hänen rintojaan. Seija ratsasti rytmikkäästi.
Polte kävi sietämättömäksi.

Laukesin hurjalla voimalla.

Orgasmi säteili ympäri kehoa.

”Huhhuh!” sain lopulta sanottua. ”Sä oot tosi taitava!”

Seija kääri kortsua talouspaperiin. ”Kohta otetaan uusinta”, hän kihersi ja hyväili rintaani.