Apocalyptica ringtone on your mobile!!

onsdag 13 februari 2008

Julkkisfantasiat I: Jaana Pelkonen

Yliopistolla oli ruuhkaista. Opiskelijat purkautuivat luentosaleista ja säntäilivät kuka minnekin. Ajelehdin massan mukana salista käytävälle ja lopulta ulos. Talvi kirpaisi.

Päätin käväistä kirjaston kautta ennen kotiinpaluuta. Kävelin sinne parin sievästi keinuvan pepun perässä.

Tiesin mitä hain, joten hakeuduin tutulle hyllylle. Sillä oli kumartuneena kaunis farkkutyttö. Hätkähdin tunnistaessani tämän. Jaana Pelkonen. Jaana hymyili minulle noustessaan ylös. Hymyilin takaisin.

”Sähän oot Jaana Pelkonen?” kysyin.

Jaana nyökkäsi.

”Sul o opinnot koht finaalis mitä mä oon lehist lukenu?”

”Joo, niinhä ne on”, Jaana myönsi ja kumartui työntämään selailemansa kirjan takaisin hyllyyn.

”Hei mikä su gradun aihe o? Mä ku oon vast alottamas omaa ja tarvin kirjavinkkejä.”

Jaana alkoi selittää innostuneesti suosikkiteoksiaan. Minä kuuntelin ja tarkensin kysymyksillä.

Keskeytin Jaanan iloisen puhetulvan. ”Sori mä en oo viel esittäytyny”, totesin ja kerroin nimeni. ”Mennääks kahville? Mä voin tarjota.”

Jaanalle se sopi.

Kahvilassa ihastelin Jaanan kauneutta. Muu maailma häipyi hälinäksi taustalle. Tuijotin häntä lumoutuneena.

”Hei kaveri! Herätys!” Jaana heilutti käsiään silmieni edessä. ”Kuunteletsä yhtää mitä mä sanon?”

Havahduin seksikkään naisen lumouksesta. ”Anteeks, sä vaan oot niin uskomattoman kaunis.”

Jaana naurahti. ”Kiitos!”

Hörppäsin jäähtynyttä kahvia. ”Voisitsä mailata sun kirjalistan? Se ois tosi ystävällist.”

”Mul o kämppä melko lähel. Jos haluut ni voidaan käydä tulostamas se heti.” Jaana kosketti kättäni.

Tunsin lehahtavani punaiseksi. ”Mennään vaan.”

Kävelimme ulos ja nousimme ratikkaan.

Jaana avasi ovensa. ”Sori et mul o näin sekast.”

”Ei se haittaa.”

Suljettuaan oven Jaana hyväili takamustani viettelevällä ilmeellä. ”Sä oot söpö!”

Kurottauduin suutelemaan. Jaana veti kasvonsa pois. ”Ei viel!” hän kujersi.

Riisuimme takit ja ripustimme ne naulaan.

Vedin Jaanan lantiosta lähemmäksi. ”Joko nyt?”

Suutelimme kiihkeästi. Jaana kietoi kätensä kaulalleni ja ohjasi makuuhuoneeseen. Puristelin hänen peppua.

Jaana irrottautui ja kopeloi kovettuvaa etumustani. Hän meni polvilleen ja vetäisi housuni alas. Elimeni sojotti kiihottuneena, Jaana hyväili sitä.

”Kortsuja o laatikos”, Jaana vihjaisi. ”Valitse mieleises.”

Heitin paidan ja kaivoin yöpöydän laatikosta kortsupaketin. Jaana oli alasti ja odotti sängyllä. Viritin kortsun penikseeni Jaanan vihellellessä.

Kävin hänen viereensä ja hyväilin hänen upeaa vartaloa. Suutelin tissejä, sormeilin paljaaksi ajeltua kosteaa pillua. Jaana silitti hauistani ja näykki korvaani. ”Mä haluun ratsaille!” hän kuiskasi.

Käännyin selälleni. Jaana veti kätensä rinnaltani vatsalihaksiin ja hieroi tisseillään ennen kuin asettui ratsaille päälleni.

Aseeni upposi hänen vakoonsa. Jaana liikutti lanteitaan kiusoittelevasti. Hänen silmänsä sykkivät. Olin laueta alkuunsa. Pidättelin tuskaisesti räjähdystä. Ei sitä joka päivä kauniilta julkkikselta pillua saanut, joten piti nautiskella jokaisesta sekunnista.

”Tuu pois, mä otan sut takaa!”

Sekin taisi olla virhe. Jaanan veistoksellinen peppu vei loputkin veret päästä penikseen, joka sykki jo muutenkin ylikierroksilla. Työnnyin Jaanaan nautinnolla, Jaana huohotti päästäen vingahduksia. ”Ai ku tekee vitun hyvää! Aah!” Jaana kommentoi.

”Niin just nimenomaan vitulle?!?”

”Aah, aah vitulle joo tekee aah tosi hyvää saada vitun kovaa aaah isoa kyrpää aah.”

Käänsin Jaanan ja villisti suudellen nussin häntä. Laukesin niin, että pää oli räjähtää. Huimasi. Haukoin henkeä. ”Se oli vitunmoine pano!”

Jaana makasi tuijottaen kattoa. ”Joo niin oli!”